Produccions
Autor/s  Títol  Tipus  Any 

Referència completa:

Lago, J. R., y Onrubia, J.  (2017). Acompañando la introducción por parte de profesionales del EAP de procesos de asesoramiento orientados a generar prácticas más inclusivas. Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 46. 

Consultat el 26-01-2021 en http://ambitsdepsicopedagogiaiorientacio.cat

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Remesal, A. (2009). Accessing Primary Pupils’ Conceptions of Daily Classroom Assessment Practices. In D.M. McInnerney, G.T.L. Brown, & G.A.D. Liem (Eds.) Student Perspectives on Assessment. What Students Can Tell Us About Assessment for Learning (pp. 25-51). Charlotte, NC: Information Age Publishing.


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Bustos, A. e Engel, A. (2010). A competência coletiva da escola na implementação das TICs. Pátio Ensino Fundamental, 56, 54-57.

Consultat el 26-01-2021 en http://www.revistapatio.com.br

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Autor/s Títol Tipus Any Enllaços
Lago, J. R., y Onrubia, J. Acompañando la introducción por parte de profesionales del EAP de procesos de asesoramiento...+ Article 2017
Remesal, A. Accessing Primary Pupils’ Conceptions of Daily Classroom Assessment Practices. + Capitol de llibre 2009  
Bustos, A. e Engel, A. A competência coletiva da escola na implementação das TICs. + Article 2010

« Inici  ‹ Anterior 18      Resultats: 137-139 de 139