Produccions
Autor/s  Títol  Tipus  Any 

Referència completa:

Bustos, A. (2006). Un modelo para blended-learning aplicado a la formación en el trabajo. Compartimos prácticas - ¿compartimos saberes?. RIED - Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, 7,(1-2), 113-132.

Consultat el 21-04-2021 en https://ried.utpl.edu.ec/sites/default/files/pdf/v7%201-2/6.un_modelo.pdf

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Clarà, M., & Mauri, T. (2010). Towards a dialectic relation between the results in CSCL: Three critical methodological aspects of content analysis schemes. International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 5, 117-136.

Consultat el 21-04-2021 en http://ijcscl.org/?go=contents&article=95#article95

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Coll, C. (2007). TIC y prácticas educativas: realidades y expectativas Conferencia presentada en la XXII Semana Monográfica de Educación, Fundación Santillana, Madrid, España, Noviembre 2007.

Consultat el 21-04-2021 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/CC_TIC_07.pdf

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Clarà, M., & Mauri, T. (2011). The micro-genetic development of concepts: the introduction of the construct of practical concept in CHAT. Comunication presented at ISCAR. Rome, 5-10 September.

Consultat el 21-04-2021 en http://www.slideshare.net/grintie/the-micro-genetic-development-of-concepts

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Clarà, M., & Mauri, T. (2009). The development of teaching practice: a working hypothesis based on cultural-historical psychology. The International Journal of Learning, 16(7), 275-286.


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Coll, C., Onrubia, J. y Mauri, T. (2007). Tecnología y prácticas pedagógicas: las TIC como instrumentos de mediación de la actividad conjunta de profesores y estudiantes. Anuario de Psicología, 38(3), 377-400.


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Coll, C, Onrubia, J., & Mauri, T. (2005). Technology and pedagogical practices: the ICT as joint activity mediation tools. Comunication presented at the American Educational Research Association-AERA, 2005 Annual Meeting, Montreal, Canadá, April 11-15, 2005.


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Coll, C., Rochera, M.J., Bustos, A., Engel, A., Falsafi, L., & de Gispert, I. (2009). Teaching competencies to promote participation and knowledge construction in asynchronous learning networks: who does what, how and when? Paper presented at the Symposia ICT competencies in HE for the ne(x)t generation of students, teachers and teacher trainers EARLI, Amsterdam, Netherlands, August 25-29, 2009.

Consultat el 21-04-2021 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/CC_MJR_AB_AE_LF_IG_TeachingCompetencies.ppt

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Autor/s Títol Tipus Any Enllaços
Bustos, A. Un modelo para blended-learning aplicado a la formación en el trabajo. Compartimos prácticas -...+ Article 2006
Clarà, M., & Mauri, T. Towards a dialectic relation between the results in CSCL: Three critical methodological aspects of...+ Article 2010
Coll, C. TIC y prácticas educativas: realidades y expectativas + Conferència 2007
Clarà, M., & Mauri, T. The micro-genetic development of concepts: the introduction of the construct of practical concept...+ Comunicació 2011
Clarà, M., & Mauri, T. The development of teaching practice: a working hypothesis based on cultural-historical psychology. + Article 2009  
Coll, C., Onrubia, J. y Mauri, T. Tecnología y prácticas pedagógicas: las TIC como instrumentos de mediación de la actividad...+ Article 2007  
Coll, C, Onrubia, J., & Mauri, T. Technology and pedagogical practices: the ICT as joint activity mediation tools. + Comunicació 2005  
Coll, C., Rochera, M.J., Bustos, A., Engel, A., Falsafi, L., & de Gispert, I. Teaching competencies to promote participation and knowledge construction in asynchronous learning...+ Ponència 2009

« Inici  ‹ Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 següent › Final »     Resultats: 9-17 de 140