Autor/s |
Títol |
Tipus |
Any |
Enllaços |
Remesal, A., Rochera, M. J., Mauri, T. y Colomina, R. |
Experiencia de estudio autorregulado basado en cuestionarios online de feedback formativo...+ |
Referència completa:
Remesal, A., Rochera, M. J., Mauri, T. y Colomina, R. (2016). Experiencia de estudio autorregulado basado en cuestionarios online de feedback formativo automático: valoración de los usuarios. Comunicación presentada en el VIII Congreso Internacional de Docencia Universitaria e Innovación (CIDUI) Impactos de la innovación en la docencia y el aprendizaje. Cerdanyola del Vallès, 5-7 de julio 2016.
Consultat el 26-01-2021 en http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/994
Llegir més »
Comunicació |
2016 |
 |
Remesal, A., Colomina, R., Mauri, T. y Rochera, M. J. |
Uso de cuestionarios online con feedback automático para la e-innovación en el alumnado...+ |
Referència completa:
Remesal, A., Colomina, R., Mauri, T. y Rochera, M. J. (2017). Uso de cuestionarios online con feedback automático para la e-innovación en el alumnado unversitario / Online questionnaires use with automatic feedback for e-innovation in university students. Revista Comunicar, 51, 51-60. https://doi.org/10.3916/C51-2017-05
Article |
2017 |
|
Remesal, A. |
Teachers’ conceptions of a mathematical problem and its role in their assessment practices: the...+ |
Referència completa:
Remesal, A. (2004). Teachers’ conceptions of a mathematical problem and its role in their assessment practices: the needle in the haystack. Comunication presented at the ICME-10, International Conference for Mathematics Education, Copenhagen, Denmark, July, 4-11, 2004
Comunicació |
2004 |
|
Remesal, A. |
Students’ and teachers’ conceptions about what constitutes a good assessment problem in...+ |
Referència completa:
Remesal, A. (2004). Students’ and teachers’ conceptions about what constitutes a good assessment problem in mathematics. Comunication presented at AERA Annual Meeting: Enhancing the visibility and credibility of educational research, San Diego, EEUU, april, 12-16, 2004.
Comunicació |
2004 |
|
Remesal, A. |
Buenas prácticas con plataformas de aprendizaje virtual en contextos de educación blended:...+ |
Referència completa:
Remesal, A. (2012). Buenas prácticas con plataformas de aprendizaje virtual en contextos de educación blended: advertencias necesarias sobre errores evitables. Revista digital de investigación educativa Conectad@2, Año II, Edición especial Octubre-Diciembre 2011.
Consultat el 26-01-2021 en http://revistaconectados.com.mx/assets/art25.pdf
Llegir més »
Article |
2012 |
 |
Remesal, A. |
Accessing Primary Pupils’ Conceptions of Daily Classroom Assessment Practices. + |
Referència completa:
Remesal, A. (2009). Accessing Primary Pupils’ Conceptions of Daily Classroom Assessment Practices. In D.M. McInnerney, G.T.L. Brown, & G.A.D. Liem (Eds.) Student Perspectives on Assessment. What Students Can Tell Us About Assessment for Learning (pp. 25-51). Charlotte, NC: Information Age Publishing.
Capitol de llibre |
2009 |
|
Remesal, A. |
Los problemas en la evaluación del aprendizaje matemático en la educación obligatoria:...+ |
Referència completa:
Remesal, A. (2006). Los problemas en la evaluación del aprendizaje matemático en la educación obligatoria: perspectiva de profesores y alumnos. Tesis doctoral dirigida por el Dr. César Coll. Universidad de Barcelona.
Consultat el 26-01-2021 en http://www.tdx.cat/handle/10803/2646;jsessionid=73E05CB74658DEB1E5955838988F10EA.tdx2
Llegir més »
Tesis |
2006 |
 |
Ramírez, J.L., Juárez, M., & Remesal, A. |
Activity theory and e-course design: an experience in discrete mathematics for computer science. + |
Referència completa:
Ramírez, J.L., Juárez, M., & Remesal, A. (2012). Activity theory and e-course design: an experience in discrete mathematics for computer science. Universities and Knowledge Society Journal, RUSC, 9
(1), 1-20, "Mathematical e-learning" [online dossier].
Consultat el 26-01-2021 en http://www.redalyc.org/html/780/78023415010/
Llegir més »
Article |
2012 |
 |
« Inici ‹ Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 següent › Final » Resultats: 9-17 de 139 |