Producciones
Autor/es  Título  Tipo  Año 

Referencia completa:

Engel, A. y Coll, C. (2021). La identidad de aprendiz: el modelo de Coll y Falsafi. Papeles de Trabajo sobre Cultura, Educación y Desarrollo Humano, 17(1), 1-12.

Consultado el 16-01-2021 en http://psicologia.udg.edu/ptcedh/admin/publicacions/EngelColl2021_PTCEDH.pdf

Leer más »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referencia completa:

Coll, C. (2020). Reflexions de César Coll sobre la personalització dels aprenentatges. Conferència impartida en el marc de les reunions del grup de treball del Consell Escolar de Catalunya de preparació a la XXVIII Jornada de reflexió – Un nou present educatiu. Barcelona, 10 de novembre.

Consultado el 16-01-2021 en https://youtu.be/fzR3au7aiBw

Leer más »

Consultado el 16-01-2021 en https://youtu.be/fzR3au7aiBw

Leer más »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referencia completa:

Coll, C. (2020). Interessos de l'alumnat i trajectòries personals d'aprenentatge.  Conferència impartida en el curs Itinerari Justícia i equitat educatives. Recobrem-nos com a comunitat per permetre l'aprenentatge millor a tothom del ICE-UAB, el 15 de setembre

Consultado el 16-01-2021 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Coll_2020_ConferenciaIntereses.mp4

Leer más »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referencia completa:

Coll, C., Esteban-Guitart, M. i Iglesias, E. (2020). Aprenentatge amb sentit i valor personal Estratègies, recursos i experiències de personalització educativa. Barcelona: Ed. Graó


twitter  facebook  connotea  delicious

Referencia completa:

Coll. C. y otros (2020). Debate Un currículo para una sociedad que avanza ¿Necesita un nuevo currículo el sistema educativo español? Ministerio de Educación y Formación Profesional, 24 de noviembre de 2020.

Consultado el 16-01-2021 en https://youtu.be/88gMs4QGlhE

Leer más »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referencia completa:

Fauré, J., & Membrive, A. (2020). La experiencia de aprender en las sociedades contemporáneas: la construcción de trayectorias personales de aprendizaje.  Comunicación presentada en la III Jornada de Estudios Latinoamericanos. Barcelona, 28 de febrero.

Consultado el 16-01-2021 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Faure&Membrive2020.pdf

Leer más »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referencia completa:

Gisbert, M. y Coll, C. (2020).  ¿A qué llamaremos “ir a la escuela” en la educación post-COVID? En el Blog Conversatorios en tiempos de coronavirus, 20 de julio de 2020.

Consultado el 16-01-2021 en https://www.youtube.com/watch?v=DhKal3lJv1c&feature=emb_title

Leer más »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referencia completa:

Oller, J. (2020). Personalització i itineraris d’aprenentatge: com impulsar-los de manera efectiva? Webinar amb David Atzet, director de l'INS Cardener a les Jornades Les evidències a l’aula: una educació amb fonament. Fundació Bofill. Barcelona, 11 de novembre.

Consultado el 16-01-2021 en https://youtu.be/MYxh6AIi7L0

Leer más »


twitter  facebook  connotea  delicious

Autor/es Título Tipo Año Enlaces
Engel, A. y Coll, C. La identidad de aprendiz: el modelo de Coll y Falsafi. + Artículo 2021
Coll, C. Reflexions de César Coll sobre la personalització dels aprenentatges. + Conferencia 2020
Coll, C. Interessos de l'alumnat i trajectòries personals d'aprenentatge. + Conferencia 2020
Coll, C., Esteban-Guitart, M. i Iglesias, E. Aprenentatge amb sentit i valor personal Estratègies, recursos i experiències de personalització...+ Libro 2020  
Coll. C. y otros Debate Un currículo para una sociedad que avanza ¿Necesita un nuevo currículo el sistema...+ Conferencia 2020
Fauré, J., & Membrive, A. La experiencia de aprender en las sociedades contemporáneas: la construcción de trayectorias...+ Comunicación 2020
Gisbert, M. y Coll, C. ¿A qué llamaremos “ir a la escuela” en la educación post-COVID? + Conferencia 2020
Oller, J. Personalització i itineraris d’aprenentatge: com impulsar-los de manera efectiva? + Conferencia 2020

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente › Final »     Resultados: 1-9 de 541