Productions
Author/s  Title  Type  Year 

Complete reference:

Engel, A. y Coll, C. (2021). La identidad de aprendiz: el modelo de Coll y Falsafi. Papeles de Trabajo sobre Cultura, Educación y Desarrollo Humano, 17(1), 1-12.

Consulted on 20-01-2021 in http://psicologia.udg.edu/ptcedh/admin/publicacions/EngelColl2021_PTCEDH.pdf

Read more »


twitter  facebook  connotea  delicious

Complete reference:

Coll, C. (2020). Reflexions de César Coll sobre la personalització dels aprenentatges. Conferència impartida en el marc de les reunions del grup de treball del Consell Escolar de Catalunya de preparació a la XXVIII Jornada de reflexió – Un nou present educatiu. Barcelona, 10 de novembre.

Consulted on 20-01-2021 in https://youtu.be/fzR3au7aiBw

Read more »

Consulted on 20-01-2021 in https://youtu.be/fzR3au7aiBw

Read more »


twitter  facebook  connotea  delicious

Complete reference:

Coll, C. (2020). Interessos de l'alumnat i trajectòries personals d'aprenentatge.  Conferència impartida en el curs Itinerari Justícia i equitat educatives. Recobrem-nos com a comunitat per permetre l'aprenentatge millor a tothom del ICE-UAB, el 15 de setembre

Consulted on 20-01-2021 in http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Coll_2020_ConferenciaIntereses.mp4

Read more »


twitter  facebook  connotea  delicious

Complete reference:

Coll, C., Esteban-Guitart, M. i Iglesias, E. (2020). Aprenentatge amb sentit i valor personal Estratègies, recursos i experiències de personalització educativa. Barcelona: Ed. Graó


twitter  facebook  connotea  delicious

Complete reference:

Coll. C. y otros (2020). Debate Un currículo para una sociedad que avanza ¿Necesita un nuevo currículo el sistema educativo español? Ministerio de Educación y Formación Profesional, 24 de noviembre de 2020.

Consulted on 20-01-2021 in https://youtu.be/88gMs4QGlhE

Read more »


twitter  facebook  connotea  delicious

Complete reference:

Fauré, J., & Membrive, A. (2020). La experiencia de aprender en las sociedades contemporáneas: la construcción de trayectorias personales de aprendizaje.  Comunicación presentada en la III Jornada de Estudios Latinoamericanos. Barcelona, 28 de febrero.

Consulted on 20-01-2021 in http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Faure&Membrive2020.pdf

Read more »


twitter  facebook  connotea  delicious

Complete reference:

Gisbert, M. y Coll, C. (2020).  ¿A qué llamaremos “ir a la escuela” en la educación post-COVID? En el Blog Conversatorios en tiempos de coronavirus, 20 de julio de 2020.

Consulted on 20-01-2021 in https://www.youtube.com/watch?v=DhKal3lJv1c&feature=emb_title

Read more »


twitter  facebook  connotea  delicious

Complete reference:

Oller, J. (2020). Personalització i itineraris d’aprenentatge: com impulsar-los de manera efectiva? Webinar amb David Atzet, director de l'INS Cardener a les Jornades Les evidències a l’aula: una educació amb fonament. Fundació Bofill. Barcelona, 11 de novembre.

Consulted on 20-01-2021 in https://youtu.be/MYxh6AIi7L0

Read more »


twitter  facebook  connotea  delicious

Author/s Title Type Year Links
Engel, A. y Coll, C. La identidad de aprendiz: el modelo de Coll y Falsafi. + Article 2021
Coll, C. Reflexions de César Coll sobre la personalització dels aprenentatges. + Conference 2020
Coll, C. Interessos de l'alumnat i trajectòries personals d'aprenentatge. + Conference 2020
Coll, C., Esteban-Guitart, M. i Iglesias, E. Aprenentatge amb sentit i valor personal Estratègies, recursos i experiències de personalització...+ Book 2020  
Coll. C. y otros Debate Un currículo para una sociedad que avanza ¿Necesita un nuevo currículo el sistema...+ Conference 2020
Fauré, J., & Membrive, A. La experiencia de aprender en las sociedades contemporáneas: la construcción de trayectorias...+ Comunication 2020
Gisbert, M. y Coll, C. ¿A qué llamaremos “ir a la escuela” en la educación post-COVID? + Conference 2020
Oller, J. Personalització i itineraris d’aprenentatge: com impulsar-los de manera efectiva? + Conference 2020

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next › End »     Results: 1-9 of 541