Produccions
Autor/s  Títol  Tipus  Any 

Referència completa:

Coll, C., Esteban-Guitart, M. i Iglesias, E. (2020). Aprenentatge amb sentit i valor personal Estratègies, recursos i experiències de personalització educativa. Barcelona: Ed. Graó


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Oller, J., Largo, M., Merino, I. y Coll, C.  (2020). Participación en actividades fuera de la escuela y su valor subjetivo: un estudio exploratorio con niños y adolescentes. Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 51, 345-374.

Consultat el 20-09-2020 en http://ojs.ual.es/ojs/index.php/EJREP/article/view/3302

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Aldana, M. (2019). La Identidad de Aprendiz en la transición de etapas educativas: El paso entre educación secundaria y educación superior. Tesis doctoral dirigida por el Dr. C. Coll. Universitat de Barcelona.  

Consultat el 20-09-2020 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Tesis_Aldana_2019.pdf

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Armengol, M. A. (2019). La creación de un contexto de colaboración en un proceso de asesoramiento psicopedagógico dirigido a la mejora de las prácticas docentes del profesorado. Tesis doctoral dirigida por el Dr. Javier Onrubia. Universitat de Barcelona. 


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Clarà, C., Mauri, T., Colomina, R., & Onrubia, J. (2019). Supporting collaborative reflection in teacher education: a case study. European Journal of Teacher Education DOI: 10.1080/02619768.2019.1576626

Consultat el 20-09-2020 en https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/02619768.2019.1576626

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Coll, C. (2019). Personalització de l’aprenentatge i ecosistema educatiu local. Conferència impartida en el XXXI Fòrum Local d’Educació. L’ecosistema educatiu local: un espai de personalització de l’aprenentatge. Barcelona, 12 de desembre de 2019.

Consultat el 20-09-2020 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Coll_2019_PersonalitzacioAprenentatgeEcosistemaEducatiuLocal.pdf

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Engel, A., Fauré, J., Membrive, A., Merino, I., & Coll, C. (2019). The influence of parents in the discursive construction of technology-mediated learning experiences. Mind, Culture and Activity, 26(4), 323-335. DOI: 10.1080/10749039.2019.1685549

Consultat el 20-09-2020 en https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10749039.2019.1685549

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Mauri, T., Colomina, R., Onrubia, J. y Ginesta, A. (2019). La contribución de la reflexión conjunta entre tutores y estudiantes al desarrollo del conocimiento práctico en el practicum de formación de maestros.  Comunicación presentada en el I Conferencia Internacional “Educación 2019: retos, tendencias, compromisos”. Barcelona, 4 y 5 de noviembre.

Consultat el 20-09-2020 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Mauri_al_IRED-2019.pdf

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Autor/s Títol Tipus Any Enllaços
Coll, C., Esteban-Guitart, M. i Iglesias, E. Aprenentatge amb sentit i valor personal Estratègies, recursos i experiències de personalització...+ Llibre 2020  
Oller, J., Largo, M., Merino, I. y Coll, C. Participación en actividades fuera de la escuela y su valor subjetivo: un estudio exploratorio con...+ Article 2020
Aldana, M. La Identidad de Aprendiz en la transición de etapas educativas: El paso entre educación...+ Tesis 2019
Armengol, M. A. La creación de un contexto de colaboración en un proceso de asesoramiento psicopedagógico...+ Tesis 2019  
Clarà, C., Mauri, T., Colomina, R., & Onrubia, J. Supporting collaborative reflection in teacher education: a case study. + Article 2019
Coll, C. Personalització de l’aprenentatge i ecosistema educatiu local. + Conferència 2019
Engel, A., Fauré, J., Membrive, A., Merino, I., & Coll, C. The influence of parents in the discursive construction of technology-mediated learning...+ Article 2019
Mauri, T., Colomina, R., Onrubia, J. y Ginesta, A. La contribución de la reflexión conjunta entre tutores y estudiantes al desarrollo del...+ Comunicació 2019

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 següent › Final »     Resultats: 1-9 de 526