Produccions
Autor/s  Títol  Tipus  Any 

Referència completa:

Coll, C. (2020). Reflexions de César Coll sobre la personalització dels aprenentatges. Conferència impartida en el marc de les reunions del grup de treball del Consell Escolar de Catalunya de preparació a la XXVIII Jornada de reflexió – Un nou present educatiu. Barcelona, 10 de novembre.

Consultat el 25-11-2020 en https://youtu.be/fzR3au7aiBw

Llegir més »

Consultat el 25-11-2020 en https://youtu.be/fzR3au7aiBw

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Coll, C. (2020). Interessos de l'alumnat i trajectòries personals d'aprenentatge.  Conferència impartida en el curs Itinerari Justícia i equitat educatives. Recobrem-nos com a comunitat per permetre l'aprenentatge millor a tothom del ICE-UAB, el 15 de setembre

Consultat el 25-11-2020 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Coll_2020_ConferenciaIntereses.mp4

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Coll, C., Esteban-Guitart, M. i Iglesias, E. (2020). Aprenentatge amb sentit i valor personal Estratègies, recursos i experiències de personalització educativa. Barcelona: Ed. Graó


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Fauré, J., & Membrive, A. (2020). La experiencia de aprender en las sociedades contemporáneas: la construcción de trayectorias personales de aprendizaje.  Comunicación presentada en la III Jornada de Estudios Latinoamericanos. Barcelona, 28 de febrero.

Consultat el 25-11-2020 en http://psyed.edu.es/archivos/grintie/Faure&Membrive2020.pdf

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Gisbert, M. y Coll, C. (2020).  ¿A qué llamaremos “ir a la escuela” en la educación post-COVID? En el Blog Conversatorios en tiempos de coronavirus, 20 de julio de 2020.

Consultat el 25-11-2020 en https://www.youtube.com/watch?v=DhKal3lJv1c&feature=emb_title

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Oller, J. (2020). Personalització i itineraris d’aprenentatge: com impulsar-los de manera efectiva? Webinar amb David Atzet, director de l'INS Cardener a les Jornades Les evidències a l’aula: una educació amb fonament. Fundació Bofill. Barcelona, 11 de novembre.

Consultat el 25-11-2020 en https://youtu.be/MYxh6AIi7L0

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Oller, J., Largo, M., Merino, I. y Coll, C.  (2020). Participación en actividades fuera de la escuela y su valor subjetivo: un estudio exploratorio con niños y adolescentes. Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 51, 345-374.

Consultat el 25-11-2020 en http://ojs.ual.es/ojs/index.php/EJREP/article/view/3302

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Referència completa:

Paredes, D. (2020). Procesos de reflexión conjunta entre docentes. Usos y funciones del mundo virtual.  

Consultat el 25-11-2020 en Tesis doctoral dirigida por la Dra. Teresa Mauri, Universitat de Barcelona.

Llegir més »


twitter  facebook  connotea  delicious

Autor/s Títol Tipus Any Enllaços
Coll, C. Reflexions de César Coll sobre la personalització dels aprenentatges. + Conferència 2020
Coll, C. Interessos de l'alumnat i trajectòries personals d'aprenentatge. + Conferència 2020
Coll, C., Esteban-Guitart, M. i Iglesias, E. Aprenentatge amb sentit i valor personal Estratègies, recursos i experiències de personalització...+ Llibre 2020  
Fauré, J., & Membrive, A. La experiencia de aprender en las sociedades contemporáneas: la construcción de trayectorias...+ Comunicació 2020
Gisbert, M. y Coll, C. ¿A qué llamaremos “ir a la escuela” en la educación post-COVID? + Conferència 2020
Oller, J. Personalització i itineraris d’aprenentatge: com impulsar-los de manera efectiva? + Conferència 2020
Oller, J., Largo, M., Merino, I. y Coll, C. Participación en actividades fuera de la escuela y su valor subjetivo: un estudio exploratorio con...+ Article 2020
Paredes, D. Procesos de reflexión conjunta entre docentes. Usos y funciones del mundo virtual. + Tesis 2020

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 següent › Final »     Resultats: 1-9 de 538