2014-2015 L’ús de la informació proporcionada de forma automàtica pel
L’ús de la informació proporcionada de forma automàtica pel Moodle per a la millora de processos col·laboratius en fòrum
2014-2015 L’ús de qüestionaris amb feedback com a eines d'avaluació per a l’autoregulació de l'aprenentatge en Psicologia de l'Educació als estudis de mestre
2012-2013 Creació d’un instrument docent de visualització per al control i millora de les accions d’ensenyament i aprenentatge en cursos online
2012-2013 Desenvolupament de competències de col·laboració: suport a la regulació emocional per a l’aprenentatge col·laboratiu mitjançant dispositiu electrònic de feedback visual.
2011-2013 La utilització dels Espais Personals de Treball i Aprenentatge -EPTA- en la
formació universitària
2011-2013 Sistema integrat d'avaluació continuada i participativa. Pràctica de la retroacció en tasques d'escriptura col.laborativa.
2010-2011 L'ús del mòdul"feedback" del Moodle per a l'avaluació amb rúbriques