GRINTIE
Educació360. Educació a temps complet

Aliança Educació360

GRINTIE s’ha adherid recentment a la “Aliança Educació360”, un conjunt de entitats, institucions i grups diversos que, dins del projecte Educació360. Educació a temps complet, estan interessats en connectar aprenentatges entre espais educatius escolars i no escolars per a què els aprenents puguin construir les seves trajectòries vitals amb més i millors oportunitats educatives.

El projecte, impulsat per la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC), ha estat presentat el dia 29 de gener de 2018 a Barcelona a l’acte “Construïm l’Educació360. Una aliança per connectar temps i espais educatius .
  • Mónica Aldana ha defensat la tesis La Identidad de Aprendiz en la transición de etapas educativas: El paso entre educación secundaria y educación superior dirigida pel Dr. César Coll el passat 19 de decembre de 2019.
  • El Dr. César Coll participa a la taula rodona "Fer recerca a la societat digital, intercultural i glocal" amb la Dra. Maria Teresa Anguera i la Dra. Cristina Alonso al Congrés IRED'19.
  • Presentació de la comunicació “El Lifebook como herramienta de reflexión sobre uno mismo y sobre el propio proceso de aprendizaje” del Projecte Personae en el Congrés IRED'19.
  • Membres de GRINTIE presenten la comunicació “La reflexión como estrategia de personalización del aprendizaje escolar: una pauta para la observación y el análisis de una práctica” del Projecte Personae en el Congrés IRED'19.
  • Membres del GRINTIE presenten la comunicació “La conexión de experiencias de aprendizaje dentro y fuera de la escuela: un caso ilustrativo” en el Congrés IRED'19.
  • Membres de GRINTIE presenten la comunicació "Promover la colaboración entre maestros tutores/as y tutores/as de universidad en “espacios compartidos” de evaluación formativa en el prácticum de Maestro de Educación Primaria" en el Congrés IRED'19.
  • Mauri, Colomina, Onrubia i Ginesta presenten en el Congrés IRED'19 la comunicació “La contribución de la reflexión conjunta entre tutores y estudiantes al desarrollo del conocimiento práctico en el prácticum de formación de maestros”.
  • Porrúa, Rochera i Oller presenten en el Congrés IRED'19 la comunicació “Desarrollo de un cuestionario para evaluar las actividades de evaluación y feedback en educación superior desde la personalización del aprendizaje".
  • Membres de GRINTIE presenten la comunicació “El análisis de una práctica educativa que promueve la conexión de experiencias de aprendizaje dentro y fuera de la escuela” del Projecte Personae en el Congrés IRED'19
  • L'editorial Graó ha publicat un dossier monogràfic sobre la personalització de l'aprenentatge.