Assistència educativa per a millorar la pràctica reflexiva

La investigació educativa recent suggereix que la reflexió conjunta pot millorar les reflexions dels estudiants de formació del professorat sobre la seva pròpia pràctica docente si tenen el suport del tutor adequat. Aquest estudi té com a objectiu identificar i caracteritzar l'ajuda oferta per professors universitaris en situacions de reflexió conjunta i analitza la seva contribució al desenvolupament de la capacitat dels estudiants per a reflexionar sobre la seva pràctica docent.
  • Entrevista al Dr. César Coll al BUTLLETÍ D'EDUCAWEB Aprenem millor allò que ens interessa i al que podem donar un valor i un sentit personal
  • L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) acredita el Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educación -MIPE- amb menció d'excel·lència
  • La revista RED ha publicado el número 50 como una edición especial conmemorativa de los quince años de existencia de la revista. El número incluye una selección de 15 artículos publicados durante estos años entre los que hay dos de miembros de GRINTIE