GRINTIE

Distinció de Qualitat Docent per al GIDPE

A l'Aula Magna de l'Edifici Històric el passat 18 d'abril es va celebrar la cerimònia de lliurament de les Distincions a la Qualitat Docent del Consell Social de la Universitat de Barcelona als guanyadors de les tres edicions que s'han convocat fins ara d'aquests guardons, corresponents als anys 2015, 2016 i 2017.

En la modalitat de grups docents, el jurat va atorgar aquesta distinció en 2015 al Grup d'Innovació Docent en Psicologia de l'Educació (GIDPE), liderat pel Dr. César Coll.


  • El Dr. César Coll participa a la taula rodona "Fer recerca a la societat digital, intercultural i glocal" amb la Dra. Maria Teresa Anguera i la Dra. Cristina Alonso al Congrés IRED'19.
  • Presentació de la comunicació “El Lifebook como herramienta de reflexión sobre uno mismo y sobre el propio proceso de aprendizaje” del Projecte Personae en el Congrés IRED'19.
  • Membres de GRINTIE presenten la comunicació “La reflexión como estrategia de personalización del aprendizaje escolar: una pauta para la observación y el análisis de una práctica” del Projecte Personae en el Congrés IRED'19.
  • Membres del GRINTIE presenten la comunicació “La conexión de experiencias de aprendizaje dentro y fuera de la escuela: un caso ilustrativo” en el Congrés IRED'19.
  • Membres de GRINTIE presenten la comunicació "Promover la colaboración entre maestros tutores/as y tutores/as de universidad en “espacios compartidos” de evaluación formativa en el prácticum de Maestro de Educación Primaria" en el Congrés IRED'19.
  • Mauri, Colomina, Onrubia i Ginesta presenten en el Congrés IRED'19 la comunicació “La contribución de la reflexión conjunta entre tutores y estudiantes al desarrollo del conocimiento práctico en el prácticum de formación de maestros”.
  • Porrúa, Rochera i Oller presenten en el Congrés IRED'19 la comunicació “Desarrollo de un cuestionario para evaluar las actividades de evaluación y feedback en educación superior desde la personalización del aprendizaje".
  • Membres de GRINTIE presenten la comunicació “El análisis de una práctica educativa que promueve la conexión de experiencias de aprendizaje dentro y fuera de la escuela” del Projecte Personae en el Congrés IRED'19
  • L'editorial Graó ha publicat un dossier monogràfic sobre la personalització de l'aprenentatge.